TECHNISCHE DIENST

Op onze eigen technische dienst kunnen wij de meeste gewenste reparaties uitvoeren en uw apparatuur testen op werking.
Van electronica tot en met uw verwarmings systeem.

Bent u niet zeker van de goede werking van uw apparatuur dan kunt u deze door ons laten controleren.
U kunt de apparatuur inleveren voor een controle en eventueel update naar nieuwe software versie of indien mogelijk kan de service bij u aan boord worden uitgevoerd. Indien er geen gebreken worden gevonden dan rekenen wij onderzoekskosten. Belt u gerust voor meer informatie.

Wij kunnen met onze apparatuur diverse programmeerwerkzaamheden uitvoeren: Uw ATIS en MMSI code in uw marifoon en/of AIS programmeren. Wij kunnen uw navigatiekaarten (Navionics of C-Map) voorzien van een update of een nieuwe navigatiekaart voor u programmeren. Mocht het nodig zijn dan kunnen wij ook de  software in uw apparatuur vernieuwen.

Onze TD heeft 2 werkplaatsen binnen ons bedrijf. Daar kunnen diverse controles c.q. reparaties worden uitgevoerd

Electronica werkplaats:
Waar in eigen huis electronica gerepareerd wordt zoals:
Stuurautomaten –  Radars – Log-/snelheidsmeters – Dieptemeters – Zend en ontvangstapparatuur – Plotters – Acculaders / omvormers

In deze werkplaats is hoogwaardige meetapparatuur en diverse testapparatuur aanwezig. De vloer bestaat uit een antistatisch linoleum. Deze werkplaats is strikt gescheiden van de overige werkplaatsen omdat wij hier stof, vuil, roet e.d van andere werkplaatsen absoluut willen mijden. Tevens hebben wij diverse testopstellingen staan waar uw apparatuur op aangesloten kan worden waarmee wij een oordeel te kunnen vellen waar de betreffende fout zou kunnen zitten.

Kachel werkplaats:
In deze werkplaats worden uitsluitend kachelsystemen, watersystemen, luchtsystemen en kookplaten gerepareerd.

In deze werkplaats waar hoofdzakelijk Webasto systemen gerepareerd worden beschikken wij over geavanceerde meetapparatuur, zoals Co2 meeting, toerentalmetingen en computeruitlezingen.

In sommige gevallen is het beter of makkelijker om de reparatie aan boord te doen, of moet aan boord nog bepaald worden wat de oorzaak van het probleem is. In deze gevallen maken we een afspraak met u om langs te komen. Dat kan zijn, dat u bij ons langs komt en aanlegt bij ons aan de wal, of dat wij bij u langs komen in uw thuishaven. Wij plannen dan deze afspraak in en gaan dan zo mogelijk het probleem op lossen.